Jump to content
Witamy na GRYWAMY.com - Sieć serwerów Counter-Strike, CS:GO, CS 1.6, i inne!

Widzisz błąd? Zgłoś go w tym dziale. Dzięki!

Zgłoś!

Masz serwer i poszukujesz sieci? Dołącz do nas!

Dołącz!

Partnerzy

Moderator

uPster

 Moderator

Posts posted by uPster


  1.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  2.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  3. Battle Royale

    NOWOŚCI

    Tryb okresowy: Koniec gry

    Dołączcie do bitwy o Kamienie Nieskończoności! Walczcie po stronie Chitauri i Thanosa lub używajcie ekwipunku Avengers w trybie okresowym Koniec gry.

    TRYB OKRESOWY: KONIEC GRY

    Omówienie

    Thanos i jego Chitauri atakują wyspę z Battle Royale w poszukiwaniu sześciu Kamieni Nieskończoności.

    Więcej informacji o trybie

    • W Końcu gry czeka na was drużyna bohaterów chcących powstrzymać Thanosa i jego Chitauri przed zdobyciem wszystkich sześciu Kamieni Nieskończoności.
    • Członkowie obu drużyn odradzają się po likwidacji, dopóki przeciwna strona nie ukończy swojego zadania.
    • Po jednej stronie konfliktu znajduje się drużyna bohaterów. Jej członkowie odradzają się po likwidacji, dopóki wrogowie nie znajdą wszystkich sześciu Kamieni Nieskończoności.
    • Bohaterowie zaczynają z mapą skarbów, która prowadzi ich wprost do mitycznego ekwipunku Avengers.
    • Pozostałe przedmioty Avengers znaleźć można w skrzyniach na mapie.
    • Celem drużyny bohaterów jest zniszczenie armii Chitauri i pokonanie Thanosa.
    • Drużyna Thanosa składa się z Najeźdźców Chitauri i samego Thanosa.
    • Najeźdźcy Chitauri zaczynają z potężnym karabinem laserowym, granatami do niszczenia budowli i plecakiem odrzutowym, który pozwala na moment wznieść się wysoko w powietrze.
    • Pierwszy Chitauri, który zdobędzie Kamień Nieskończoności, zmienia się w Thanosa.
    • Thanos dysponuje potężnym ciosem, atakiem promieniem, a także zdolnością wysokiego wyskoku w powietrze i niszczenia wszystkiego przy lądowaniu.
    • Z każdym zdobytym Kamieniem Nieskończoności zdolności Thanosa stają się coraz potężniejsze, a Chitauri zyskują zdrowie.
      • Kamień Rzeczywistości (czerwony) = podwójne zdrowie i osłony (z 1000 na 2000)
      • Kamień Duszy (pomarańczowy) = uruchomienie syfonu (zapewnia Thanosowi specjalną osłonę)
      • Kamień Umysłu (żółty) = podwójna wysokość skoku
      • Kamień Przestrzeni (niebieski) = potrójny zasięg efektu obszarowego uderzenia w ziemię, sześciokrotne zwiększenie obrażeń
      • Kamień Czasu (zielony) = trzykrotne zwiększenie obrażeń, każde trafienie powoduje duży odrzut
      • Kamień Mocy (fioletowy) = sześciokrotne zwiększenie obrażeń od laserów
    • Niedługo po likwidacji Thanosa zmienia się w niego kolejny Chitauri (chyba że Thanos jest ostatnim graczem w drużynie).
    • Jeśli Thanos i Chitauri znajdą wszystkie sześć Kamieni Nieskończoności, bohaterowie nie będą już w stanie się odradzać.
    • Celem Thanosa i jego armii jest odnalezienie kamieni, a następnie likwidacja wszystkich pozostałych bohaterów.

     

    BRONIE I PRZEDMIOTY

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Przy korzystaniu z funkcji „przytrzymaj, by zamienić” zamiana następuje po zwolnieniu przycisku „Użyj”, a nie przy jego wciśnięciu.
    • To powinno rozwiązać problem przypadkowego zamieniania elementów.
    • Jeśli gracz w pojeździe zostaje likwidowany wskutek obrażeń od upadku, likwidacja jest przypisywana temu z graczy, który jako ostatni zadał uszkodzenia temu pojazdowi.
    • Znaczniki trafień znowu są potwierdzane po stronie serwera, a nie klienta.
      • Powinno to rozwiązać problem znaczników, które pojawiały się mimo braku zadanych obrażeń.
    • Gracze zrestartowani do szczelin byli teleportowani pod niebo, ale nie przechodzili w stan swobodnego spadku.
    • Pojazdy nie były odrzucane od furgonetki restartu.
    • Kolizja furgonetki restartu nie działała w przypadku niektórych pojazdów, przez co mogły ukrywać się wewnątrz furgonetki.
    • Żółty efekt „niewrażliwości” nie obejmował graczy odrodzonych w furgonetce restartu.
    • Karta restartu nadal wydawała odgłosy odradzania, nawet gdy gracz opuścił grę.
    • Upuszczanie elementów z ekwipunku przez graczy w pojazdach i trzymających broń jest wyłączone, by zapobiec problemom z kamerą.
    • Pułapki umieszczane przy użyciu schematu Budowniczy Pro pojawiały się niekiedy w środku pola zamiast na ścianie.
    • Przy opuszczaniu pojazdu najpierw odtwarzana jest animacja wyposażania broni. Dopiero potem można z niej strzelać.
    • Zapobiegnie to sytuacjom, w których gracze strzelali zaraz po wyjściu z pojazdu, zanim serwer miał wystarczająco dużo czasu na zarejestrowanie strzału.
    • W oknie komunikatów o likwidacji nie będą już wyświetlać się wiadomości o likwidacji dokonanej przez sojuszników, jeśli sojusznik przerwie animację odradzania gracza.
    • Gracze otrzymywali obrażenia od upadku przy używaniu plecaka odrzutowego (w trybach, w którym jest dostępny) po wystrzeleniu z pirackiej armaty.
    • Gracze nie mogli zneutralizować obrażeń od upadku, kiedy używali pistoletu skałkowego, kucając.
    • Gracze nie widzieli w interfejsie nazw kart restartu graczy z ekipy.
    • Gracze nie mogli upuścić karty restartu, jeżeli zostali zlikwidowani po potwierdzeniu odrodzenia innego gracza w furgonetce, ale jeszcze przed pojawieniem się ich sojusznika.

    ROZGRYWKA

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Aby wynagrodzić graczom błąd, który powodował, że po zakończeniu gry nie otrzymywali poprawnej ilości PD ocaleńca, każdy z was dostanie dodatkowe PD. Otrzymacie je jako podarunek w grze.

    RYWALIZACJA W FORTNITE

    • Nowy turniej – otwarty turniej online Fortnite World Cup, tydzień 3 (z pulą nagród w wysokości 1 000 000 USD!), 27 i 28 kwietnia
    • Tryb gry solo
      • Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko te pary, w których obaj gracze awansowali do ligi mistrzowskiej w trybie Areny.
      • Obowiązuje blokada regionalna – w danym tygodniu otwartego turnieju online gracze mogą uczestniczyć w turnieju kwalifikacyjnym tylko w jednym regionie serwerów. Region wybrany przez gracza w pierwszym meczu turnieju weekendowego zostanie przypisany do tego gracza na resztę weekendu.
      • Format:
        • 27 kwietnia – runda 1: wszyscy uprawnieni gracze.
        • 28 kwietnia – runda 2: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej.
    • Transmitowanie powtórek – obecnie dostępne tylko na PC
      • Dodano historię meczów w turnieju. Można ją zobaczyć wybierając gracza na liście rankingowej.
        • Można oglądać powtórki każdego meczu rozegranego przez danego gracza.
      • Dodano możliwość obserwowania meczy turniejowych na żywo. Aby to zrobić, należy wybrać gracza na liście rankingowej.
        • Uwaga: Aby powtórka na żywo była dostępna, mecz musi trwać od co najmniej 10 minut.
      • Dodano możliwość oglądania konkretnych meczów na podstawie identyfikatora sesji, korzystając z przycisku „Obejrzyj powtórkę transmisji” w przeglądarce powtórek.
    • Statystyki profilu w turniejach i w trybie Areny są zapisywane w kategoriach gra solo/gra w parach/gra w oddziałach, a nie w ramach trybów okresowych.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Po utraceniu Rozgłosu w trybie Areny wyświetlane były błędne informacje o degradacji do dywizji niższego poziomu.
      • Był to wyłącznie błąd graficzny, a ilość Rozgłosu i odblokowane dywizje są już wyświetlane poprawnie.
    • Plakaty turniejowe w grze błędnie informowały, że pewne wydarzenia rozpoczną się „za 2 dni”.
    • Plakaty turniejowe w panelu Areny na urządzeniach mobilnych były wczytywane niepoprawnie.

    Wydajność

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Naprawiono błąd, który powodował częste zacinanie się gry w trakcie swobodnego spadku i podczas walki w końcówce meczu.

    GRAFIKA I ANIMACJA

    • Dodano unikalne animacje głaskania psa i innych pupilów.

    DŹWIĘK

    • Dodano wizualizator dźwięków w grze bez efektów przestrzennych (przesuwania).
      • Dzięki wprowadzeniu tego trybu gracze mający problemy ze słuchem mogą mieć włączony zarówno dźwięk, jak i wizualizator!
      • Wskoczcie do gry i podzielcie się swoimi wrażeniami w grze lub na naszych kanałach społecznościowych. Dzięki temu pomożecie nam w ulepszaniu gry w przyszłości!


    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Rozmaite odgłosy rozgrywki (dźwięki strzelania, chodzenia, przeładowywania) nie będą już powtarzać się w niewłaściwych/losowych momentach.
      • Przedtem w grze słyszalne były dźwięki-widma, chociaż nie działo się nic, co mogłoby je powodować.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre obiekty w grze nie miały zapętlonych efektów dźwiękowych, chociaż powinny.

     

    POWTÓRKI

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Podczas odtwarzania powtórek nie wyświetlały się pełne efekty wizualne leczenia przy użyciu zebranych bananów i jabłek.

    WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

    • Efekty reaktywne stroju Marshmello nie działały poprawnie.
    • Wygładzanie krawędzi typu MSAA zostało włączone na urządzeniach P30 Pro, Mate 20 i Mate 20X.
    • Przycisk interakcji zyskał ikony kontekstowe.
    • Gracze mogą się poruszać z otwartą mapą, sterując po lewej stronie ekranu.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Poprawiono stabilność i naprawiono część błędów powodujących zawieszanie się gry.
    • Poprawiono wydajność gry na urządzeniach iPad Mini 4 i Air 2.
    • Na określonych urządzeniach joystick służący do poruszania się nie pojawiał się w interfejsie gry.
    • Powiadomienia push nie wyświetlały się po zakończeniu pobierania aktualizacji.
    • Zablokowani gracze z listy znajomych nie byli widoczni jako „Zablokowani”.
    • Przycisk strzału i prawy drążek strzelania przestawały działać po przyczepieniu chwytaka Kulojazdu przy użyciu funkcji strzelenia dotknięciem.
    • Prawy drążek strzelania nie pozwalał na poruszanie kamerą w Kulojeździe.
    • Chwytak Kulojazdu nie był wystrzeliwany po pierwszym dotknięciu.
    • Gracze mogli blokować się w pętli strzelania po opuszczeniu Kulojazdu, którego chwytak był do czegoś przyczepiony.
    • Podwójne stuknięcie było niezbędne, aby odczepić chwytak Kulojazdu przy wykorzystaniu funkcji strzelania dotknięciem.
    • Przyciski „Wstecz” w menu miały błędy graficzne.
    • Ikony czatu głosowego graczy przeczekujących grę nie pojawiały się.
    • Pojemniki z amunicją nie otwierały się.
    • Dotykanie i korzystanie z przycisków „Potwiedź” i „Anuluj” na ekranie zarządzania oddziałem było utrudnione.
    • Zamknięcie wyskakującego okienka, które pojawiało się, gdy gracz nie zapisał dokonanych zmian, powodowało zamknięcie nie tylko okienka, ale całego menu.
    • Ze zmieniacza układu interfejsu można było usunąć ikony menu.
    • Położenie ikon dopalacza pojazdu w meczu różniło się od ustawionego w zmieniaczu układu interfejsu.
    • Widżet śledzenia wyników można już usunąć z interfejsu w mobilnej wersji gry.
    • Widżet śledzenia wyników można już usunąć z interfejsu w mobilnej wersji gry.
    • Podczas używania łuku Bum Bum trudno było zobaczyć animacje postaci i broni.
    • Przesuwany w zmieniaczu układu interfejsu widżet mapy był zakotwiczany w niewłaściwy sposób, przez co w interfejsach niektórych trybów był spychany poza ekran.
      • Aby rozwiązać ten problem, konieczne może być zresetowanie widżetu mapy w zmieniaczu układu interfejsu.

    TRYB KREATYWNY

    NOWOŚCI

    Rundy gry
    Zagrajcie sobie rundkę! W grze są już nowe opcje, takie jak dodawanie rund! Więcej na ten temat dowiecie się poniżej, w sekcji „Rozgrywka”.

    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-502Fcreative-h

    Tryb przenikania
    Tryb przenikania pozwala wam na włączanie i wyłączanie kolizji z obiektami na mapie. W trybie przenikania możecie swobodnie przenikać przez teren i przenosić obiekty.

    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-502Fcreative-h

    Gotowiec statku pirackiego
    Ahoj, żeglarze! Zostańcie kapitanami własnych okrętów! Z tym gotowcem stworzycie własną zatokę piratów!

    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-502Fcreative-h

    WYSPY

    • Do centrum placu zabaw i kreatywnego dodano dwa nowe portale wyróżnionych wysp.
    • W centrum kreatywnym zredukowano liczbę portali z wyspami graczy z 8 do 6.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Po powrocie do centrum materiały nie były resetowane.
    • Nieskończone zasoby nie przełączały się poprawnie po zmianie uprawnień wyspy.

    ROZGRYWKA

    • Nowe ustawienie w grze: rundy
      • Do każdej z gier można teraz dodawać rundy.
      • Przy starcie nowej rundy wszystko zostanie przywrócone do stanu sprzed rozgrywki.
      • W każdej rundzie gra wykorzystuje końcową punktację i ustawienia wyświetlania zwycięzcy, by ogłosić zwycięzcę. Wyświetlana jest także tabela z wynikami po danej rundzie.
      • W tabeli z wynikami wyświetlana jest liczba zwycięstw na drużynę lub gracza.
        • W przyszłości w grze będzie wyświetlany także ostateczny zwycięzca.
      • Ustawienie „Ogólna liczba rund” określa liczbę rund – od 1 do 100.
    • Zaktualizowano opcje „Likwidacji”, „Likwidacji stworów”, „Celów do zwycięstwa” i „Zbierania przedmiotów”:
      • Wymagane wygrane (Wyłączone, 1–10, 15, 20, 30, 40, 50, 100, 200, 500 lub 1000).

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Po zakończeniu gry gracze mogli zadawać sobie wzajemnie obrażenia.
    • Przed rozpoczęciem gier na wyspach z generatorami trybu kreatywnego musiało upłynąć niespodziewanie dużo czasu.
    • Po wygranej grze muzyka w lobby zapętlała się.
    • Gracze z ekipy, którzy chcieli przeczekać grę, trafiali do niej, jeśli przywódca ekipy dołączył do trwającej już gry.

    NARZĘDZIA KREATYWNE I SMARTFON

    • Dodano tryb przenikania:
      • Możecie teraz aktywować tryb przenikania przy lataniu i przenikać przez obiekty oraz teren!
      • Tryb przenikania przydaje się do szybkiego poruszania się po wyspie przy edytowaniu.
      • Aby włączyć lub wyłączyć tryb fazowy:
        • Wciśnijcie przycisk N na klawiaturze (można go zmienić w ustawieniach).
        • Na kontrolerze wciśnijcie lewy drążek.
        • W wersji na urządzenia mobilne możecie umieścić w interfejsie nowy przycisk przenikania, które pozwoli je przełączać.
    • Wasze ustawienia przenikania zostaną zapamiętane i tryb przenikania pozostanie włączony po wylądowaniu.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Wybieranie owoców na Smartfonie było niemożliwe.
    • Niektóre z rekwizytów lub pól mogły znikać przy kopiowaniu pobliskich elementów, jeśli te zostały wybrane z użyciem funkcji wyboru wielu obiektów.
    • Zbudowane przez gracza ściany mogły być skalowane i obracane, jeśli zostały wybrane z innymi obiektami przy użyciu funkcji wyboru wielu obiektów.
    • Kierunek rekwizytu mógł ulec nagłej zmianie, jeśli wyrównywanie do siatki było włączone.

    GOTOWCE

    • Dodano gotowiec statku pirackiego.
    • Dodano galerię statku pirackiego.
    • Dodano sześć gotowców przystani piratów.
    • Dodano galerię i rekwizyty przystani piratów.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Metalowego śmietnika z galerii B rekwizytów ogólnych nie można było wycinać ani kopiować.
    • Odległość renderowania worków na śmieci została poprawiona, dzięki czemu będą widoczne z większej odległości.
    • Fragmenty dachu z zestawu bazy wojskowej, umieszczone przy użyciu funkcji wyboru wielu obiektów, zmieniały kolor na zielony.
    • Kolumn z zestawu lodowego zamku nie dało się umieścić na mapie po obróceniu na zmienionej osi.
    • Anulowanie wycinania kręgu z galerii kręgów powodowało, że krąg stawał się niedostępny dla Smartfona.
    • Poprawne umieszczenie balkonu lodowego zamku było niemożliwe.

    URZĄDZENIA

    • Do generatora Burzolotów dodano nową opcję, która określa, czy obiekty mają być niszczone po zderzeniu z Burzolotem:
      • Próg wytrzymałości przy dopalaczu – zderzenie się z obiektem mającym tyle lub mniej wytrzymałości podczas lotu z dopalaczem sprawi, że dany obiekt zostanie natychmiast zniszczony (Domyślnie: wszystko)
      • Próg wytrzymałości przy zderzeniu – czołowe zderzenie z obiektem mającym tyle lub mniej wytrzymałości sprawi, że dany obiekt zostanie natychmiast zniszczony (Domyślnie: 300)
      • Próg wytrzymałości do przebicia się – obiekty mające tyle lub mniej wytrzymałości zostaną natychmiast zniszczone po zderzeniu z Burzolotem (Domyślnie: 0)
      • Opcje (Battle Royale, 0, 150, 300, 450, 600 lub wszystko)
        • Battle Royale – wykorzystuje aktualne ustawienia z trybu Battle Royale (to ustawienie będzie się zmieniać w zależności od ustawień Burzolotu w Battle Royale)
        • 0–600 – maksymalna liczba punktów wytrzymałości obiektu, by mógł zostać zniszczony.
        • Wszystko – nie ma żadnego progu, wszystko może zostać zniszczone.
    • Nowe opcje urządzenia celu
      • Zaktualizowano wygląd paska zdrowia. Zawiera teraz identyfikującą go literę do wyboru.
      • Dodano opcję umożliwiającą identyfikację celu: BRAK, A, B, C, D, W, X, Y i Z.
      • Dodano opcję umożliwiającą wyświetlanie zdrowia celu w interfejsie
        • Pamiętajcie, żeby w typach interfejsu w ustawieniach interfejsu wybrać typ „cel”.
      • Dodano opcję „Ukryj pasek zdrowia w odległości”. Opcje to: 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 i 45
      • Do urządzeń celu dodano opcję umożliwiającą zmianę koloru ich latarni na:
        • Czerwony, niebieski lub pomarańczowy: latarnia zawsze będzie miała wybrany kolor.
        • Sojusznik/Wróg: Latarnia urządzenia celu będzie świeciła na czerwono lub niebiesko w zależności od tego, do której drużyny należy.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Wygenerowane stworzenia i wartownicy pozostawali aktywni nawet po zakończeniu gry.
    • Łuk Bum Bum nie zadawał obrażeń wartownikom.
    • Po likwidacji przez wartownika w grze wyświetlany był niewłaściwy tekst.
    • Po rozpoczęciu gry mogło się w niej pojawić dwóch wartowników, jeden na drugim.
    • Przy włączonym radiu w czasie zdobywania punktów w strefie punktowania nie odtwarzały się dźwięki.
    • Odległość renderowania monet została trzykrotnie zwiększona.
    • Zrównano odległości renderowania odbijacza flippera i łapki flippera.

    INTERFEJS I OPCJE SPOŁECZNOŚCIOWE

    • Naciśnięcie przycisku mapy w czasie trwającego meczu powoduje wyświetlenie w grze tablicy wyników. Ta opcja jest domyślnie włączona.
      • Użyjcie opcji widżetu wyświetlania mapy, by wybrać tablicę wyników lub domyślną mapę.
    • Do typu interfejsu w grze dodano ustawienie „Cele”, który wyświetla poziom zdrowia celów w interfejsie.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Ikony materiałów nie wyświetlały poprawnie ikony nieskończonych zasobów.
    • Interfejs trybu kreatywnego był nadal widoczny po przełączeniu w tryb Ratowania Świata, jeśl w międzyczasie gra nie była restartowana.
    • Poprawki tablic wyników
      • To samo miejsce na tablicy wyników mogło zajmować ex aequo tylko dwóch graczy z identycznym wynikiem.
      • Tablica wyników nie była wyświetlana, jeśli wybrane w ustawieniach wartości „Czasu wyświetlania ekranu zwycięzcy” i „Czasu wyświetlania tabeli wyników” były zbliżone.
      • Czasami na tablicy wielokrotnie pojawiała się nazwa tego samego gracza.
      • Kolumna z nazwami graczy nie była równomiernie podkreślona.
      • Plakietki z numerem miejsca graczy w drużynie zawsze pokazywały „1.”
      • Różne ustawienia drużyn powodowały, że kolumny tablic były przesunięte.
      • W mobilnej wersji gry widżetu śledzenia wyników nie dało się usunąć z interfejsu.
    • Opcja czasu w ustawieniach interfejsu nie naliczała czasu do przodu.
    • Opcja czasu pojawiała się zarówno w zakładce ustawień interfejsu, jak i gry. Teraz znaleźć ją można wyłącznie w zakładce ustawień interfejsu.
    • W tytule utworu „Remiks Fortnite” w radiu była literówka.
    • Przywódca ekipy, który dołączał do serwera w trybie kreatywnym, pociągał czasami ze sobą do gry graczy, którzy chcieli ją przeczekać.

    Wersja na urządzenia mobilne

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Gracze nie mogli przejść w tryb ducha.

    Ratowanie Świata

    NOWOŚCI

    Króliczek Sokole Oko
    Ta nowa legendarna Rubieżniczka kica w sam środek bitwy i obrzuca pustaki jajkami.

    Kręglarz
    Więcej armat? Żaden problem! Strzelajcie w gruchotacze kulami armatnimi ze znanej już wyrzutni.
    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-502Fstw-header

    MISJE I SYSTEMY

    • Zmiany w Twine Peaks!
      • Do końcowych etapów Twine Peaks dodano nowe misje, o wyższym poziomie trudności i z lepszymi nagrodami.
        • PD bohatera, schematu i ocaleńca
        • Więcej złota
        • Lepsze łupy w świecie gry
        • Lepsze materiały (Jasnordzeniowe/Słoneczne)
          • To pierwsze kroki na drodze do uczynienia Ratowania Świata trudniejszym.
    • Powraca Burza beta: Uzupełnij zapasy!
      • Dodano nowe cele główne:
        • Zbierz wystarczająco dużo kamieni, nim skończy ci się czas!
        • Zbierz 10 skrzynek z zaopatrzeniem!
      • Cele typu „Zbierz grzyby i/lub beczki” są teraz raczej celami dodatkowymi niż głównymi.
      • Średnica najmniejszej strefy bezpiecznej została zwiększona, by umożliwić bezpieczne zbieranie zasobów.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Naprawiono błąd, który powodował, że grzyby w Deskogrodzie nie były zaliczane do celu misji uzupełnienia zapasów.

    INTERFEJS

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Gracze, próbujący dołączyć do lobby, nie są już wyrzucani z powrotem do ekranu mapy.
    • Ten błąd został naprawiony na innych platformach jeszcze przed aktualizacją 8.50.
    • Po opuszczeniu lobby pojawiały się dodatkowe ekrany ładowania.
    • Na ekranie potwierdzenia przy zarządzaniu graczami w lobby widoczne były nieprawidłowe sztandar i poziom mocy.
    • Opisy nagród-schematów nie były wyświetlane w sekcji z nagrodami za misję na ekranie mapy.
    • W opisach niektórych schematów i bohaterów brakowało liczb.
    • Przy podglądaniu przedmiotów z pól w Zbrojowni w sklepie wyświetlane były zakładki niezwiązane z nimi.
    • Przycisk rozpoczęcia wydawał się dostępny, nie dało się go jednak użyć, kiedy gracz próbował rozpocząć misję obrony burzowej tarczy.
    • Nagrody za bohatera z księgi kolekcji nie były wyświetlane poprawnie odebraniu nagrody za dowolnego bohatera.
    • Strony ze statystykami ukończenia w księdze kolekcji nie aktualizowały się po usunięciu elementów z pól ani dodaniu nowych elementów na stronie.
    • Interfejs zbierania drewna zacinał się na ekranie gracza przy ponownym dołączaniu do misji lub włączaniu interfejsu w grze.
    • Gracze dołączający do trwającego meczu nie pojawiali się na liście w interfejsie.
    • W miejsce poprawnych poziomów mocy graczy widoczne było „1”.
    • Poprawiono statystyki prędkości ataku w opisach schematów broni białej.

    WYDAJNOŚĆ

    • Poprawiono modyfikatory rozgrywki, co powinno pomóc przy problemach z wydajnością.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Gra zacinała się, gdy gracze poruszali się po menu i używali go.

    BOHATEROWIE

    • Przedstawiamy Króliczka Sokole Oko, nową legendarną Rubieżniczkę!
      • Standardowy profit: Przesunięcie z Jajami
        • Przesunięcie Fazowe generuje 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 18 pkt. obrażeń bazowych pobliskim wrogom.
      • Profit dowódcy: Przesunięcie z Jajami +
        • Przesunięcie Fazowe generuje 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 45 pkt. obrażeń bazowych pobliskim wrogom.
      • Znajdziecie ją w sklepie okolicznościowym od 26 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.
    • Do gry powraca legendarna Budownicza, Króliczka Penny!
      • Standardowy profit: Przesterowanie Plazmowe
        • Zmniejsza koszt energii Impulsu Plazmowego o 38%
        • .
      • Profit dowódcy: Przesterowanie Plazmowe +
        • Zmniejsza koszt energii Impulsu Plazmowego o 75%
        • .
      • Znajdziecie ją w sklepie okolicznościowym od 26 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • W opisie Mistrz Ucieczek + zawarto błędny czas trwania.
    • W opisach Krytycznego Podmuchu + i Pewnego Strzału + znajdowały się błędne wartości liczbowe.

    BRONIE I PRZEDMIOTY

    • Kręglarz powraca!
      • Strzela kulami armatnimi, które uszkadzają i odrzucają grupy wrogów. Kule mogą się odbijać przed wybuchem, uszkadzając pobliskie cele przy każdym odbiciu.
      • Dostępny w sklepie tygodniowym od 26 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego, do 3 maja, godz. 2:00 czasu polskiego.
    • Kręglarz został dodany do strony z broniami skałkowymi w Księdze kolekcji.

    DŹWIĘK

    • Zaktualizowano dźwięki ładowania Wyrzutni Szlachetnej.
    • Dodano odgłosy przełączania pułapek na kole pułapek.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • W animacjach sztuk walki Dziarskiego Króliczka Kena brakowało dźwięków.

    OGÓLNE

    • Przerobiliśmy w kilku miejscach logikę działania stanów Gotowości/Braku gotowości. Powinno to rozwiązać problem graczy, którzy wbrew swojej woli byli oznaczani jako niegotowi.
      • Jedynie przywódca ekipy zostanie oznaczony jako niegotowy, jeśli:
        • Jeden z członków ekipy opuści ją
        • Do ekipy dołączy nowy gracz
        • Zmieni się wybrany tryb rozgrywki
      • Po zakończeniu meczu i powrocie do lobby każdy z wyjątkiem przywódcy ekipy pozostanie oznaczony jako gotowy.
    • Dodano dodatkowy tekst do przycisku „Graj”, mówiący, którzy gracze nie są jeszcze gotowi do gry.

    SPOŁECZNOŚCIOWE

    • Dodano opcję podglądu aktywnego kanału głosowego (i przełączania się między kanałami ekipy oraz ogólnym) w menu dostępnym po naciśnięciu Escape.
    • Aktywne znaczniki kanału głosowego wyświetlają się dla wszystkich członków ekipy, a nie tylko tych, którzy przeczekują grę.
    • Ustawienie „Automatycznie dołącz do kanału gry” działa teraz tylko wtedy, gdy wasz oddział jest uzupełniony graczami spoza ekipy.
    • Lista członków ekipy w panelu społecznościowym wskazuje, kto jest przywódcą ekipy.

    Poprawki błędów i ulepszenia

    • Statusy graczy w lobby były niekiedy zamieniane.
    • Gracze na Xboxie One nie mogli czasami zaakceptować zaproszeń do gry ani dołączyć do sesji gry przed rozpoczęciem meczu.

    Wydajność

    • Do interfejsu dodano opcję umożliwiającą wyłączenie renderowania sprzętowego RHIT, dodanego w aktualizacji 8.30.
      • RHIT poprawia wydajność na komputerach z procesorami czterordzeniowymi lub lepszymi, może jednak ją pogorszyć na słabszych maszynach.
    • Poprawiono wydajność, redukując liczbę dźwięków generowanych przy upuszczeniu broni.
    • Poprawiono wydajność pojazdów.

     

    Źródło: fortnitepolska


  4.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  5.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  6.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  7.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  8. Ostatnio natknąłem się na taki interesujący wpis, więc zapraszam do czytania :)

     

     

    Counter Strike ma już niemal 20 lat i co więcej - niektórzy dalej w niego grają - mimo, że pojawił się już jego naprawdę udany następca. Dalej funkcjonują serwery CS-a 1.6, które... w 39 procentach mogą być niebezpieczne dla graczy. Dlaczego?

    Counter Strike 1.6 i jego „game client” to już rozwiązania nieaktualizowane i tym samym podatne na ataki. Wiele już mówiło się na temat gotowych rozwiązań, które są w stanie eksploatować błędy w tych programach pozwalając na dostanie się do maszyny ofiary, np. instalując przy okazji złośliwe oprogramowanie na komputerze. I co gorsza, niewiele się o tym mówi, a problem jest poważny.

    Dr. Web – znana firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem oraz pakietami bezpieczeństwa m. in. dla komputerów wskazała na botnet Belonard Trojan oraz niebezpieczne serwery, które wyposażone są w to narzędzie. W najlepszym czasie dla tego botnetu aż 39 procent z 5000 serwerów Counter Strike’a 1.6 było zainfekowane.

    Infekowanie „game clientów” pozwalało twórcom Belonarda na promowanie niektórych serwerów za pieniądze – dotknięte Belonardem instalacje Counter Strike’a wyświetlały konkretne serwery w dobrze eksponowanych miejscach po to, aby ściągnąć na nie większą ilość graczy. W przypadku graczy, infekcja nie była „widoczna” na pierwszy rzut oka.

    Wystarczyło, że gracz odwiedził serwer, na którym znajdował się mechanizm Belonarda – otwarcie oficjalnego klienta Steama i wybranie lokalizacji, w której rezyduje trojan powodowało wykorzystanie podatności RCE, co umożliwiało umieszczenie na maszyny ofiary złośliwych bibliotek – albo client.dll albo Mssv24.asi.

     

    Ale na szczęście i nie szczęście...

     

    Dr. Web zamknął już ten botnet – Belonard nikomu nie zagraża

    Ale niewykluczone, że na jego miejsce pojawią się inne, które będą wykorzystywać podobne podatności. W kooperacji z REG.ru, Dr. Web był w stanie wyłączyć domeny, które służyły do przekierowywania graczy na fałszywe serwery. To zaś pozwala na przerwanie łańcucha infekcji, który rządził w najlepszych czasach dla Belonarda. Co więcej, w dalszym ciągu monitoruje inne domeny – sprawdza tym samym, czy twórca nie próbuje reaktywować tego botnetu oraz czy ktoś nie próbuje tworzyć innych.

    Problem z Counter Strike’em 1.6 jest jednak nieco inny. Klient gry nie jest aktualizowany, a tym samym wszelkie podatności, które się w nim znajdują nigdy nie zostaną naprawione. Co za tym idzie – cyberprzestępcy cały czas mają możliwość wykorzystywać je do własnych celów. Brak aktualizacji = słabemu bezpieczeństwu platformy i z tym niestety nie da się nic zrobić. Counter Strike 1.6 w dalszym ciągu jest zaskakująco popularny i choć nie może korespondować pod tym względem z największymi tytułami multiplayerowymi, cały czas skupia wokół siebie wielu graczy. Dopiero wygaśnięcie zainteresowania starszą wersją popularnej gry spowoduje, że cyberprzestępcy dadzą sobie spokój z eksploatowaniem tam starych podatności.

     

    Źródło: antyweb.pl

    • Lubię to! 1

  9. PEŁNY OPIS AKTUALIZACJI 8.11

     

    Battle Royale

    NOWOŚCI

    Pistolet krzemieniowy
    Papier, nożyce… krzemień? A właściwie pistolet krzemieniowy! Dobrze wycelowany odrzuci ciebie lub przeciwników!

    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-10-copy2Fbr-he

    BRONIE I PRZEDMIOTY

    • Pistolet krzemieniowy
      • Dostępny w wariantach zwykłym i niepospolitym.
      • Można go znaleźć w łupach luzem.
      • Odrzuca strzelającego. Może także odrzucić cel, jeśli jest odpowiednio blisko.
        • Im bliżej celu jesteście, tym dalej go odrzucicie.
        • Jeśli strzelający kucnie, nie zostanie odrzucony.
      • Obrażenia krótkodystansowe: 86/90
        • Znacząco traci na skuteczności wraz ze wzrostem odległości.
      • Trzeba go przeładować po każdym strzale.
        • Czas przeładowania to 3 sek.
      • Korzysta z ciężkich nabojów.
    • Granat impulsowy wraca do gry
      • Siła, z jaką impuls działa na pojazdy, została zwiększona o 344%
    • Siła, z jaką impuls broni wybuchowych działa na pojazdy, została zwiększona o 233%
    • Karabin szturmowy z lunetą
      • Zwiększono obrażenia bazowe z 24/23 do 27/26
    • Zmniejszono częstotliwość występowania Kulojazdów ze 100% do 50%

    TRYB OKRESOWY: JEDNOSTRZAŁOWIEC

    Omówienie
    Niska grawitacja. Każdy gracz ma 50 pkt. zdrowia. Jedynie bronie to snajperki, a z przedmiotów leczących są tylko bandaże. Skaczcie wysoko i strzelajcie celnie!

    Więcej informacji o trybie

    • Grawitacja jest niższa niż normalnie.
    • Przerwy w burzy zostały znacznie skrócone we wszystkich fazach rozgrywki.
    • W tym trybie jedyną broń palną stanowią sztucery i snajperki.
    • W tym trybie usunięto samopowtarzalne snajperki oraz panele odbijające.
    • Gracze na początku mają po 50 PZ i mogą się leczyć wyłącznie znalezionymi bandażami.

    WYDARZENIA

    • Aktualizacja dotycząca turnieju: Wielka Próba solo i Wielka Próba w parach
      • Dodano dwie dodatkowe przedłużone sesje, które potrwają 24 godziny na dobę.
        • 19.03.2019 01:00 do 23.03.2019 01:00 czasu polskiego
        • 23.03.2019 01:00 do 26.03.2019 01:00 czasu polskiego
    • Nowe wydarzenie: Turniej Czarnosercego (23 i 24 marca)
      • Aby wziąć udział, gracze muszą znaleźć się w najlepszych 3% graczy z całego świata w którejkolwiek sesji wydarzenia Wielka Próba przed rozpoczęciem turnieju.
      • Pula nagród przeznaczona jest dla wszystkich regionów serwerów, a szczegóły i oficjalne zasady zostaną opublikowane w tym tygodniu.
      • Format:
        • 23 marca – Runda pierwsza: wszyscy kwalifikujący się gracze
        • 24 marca – Runda druga: 3 000 najlepszych graczy z rundy pierwszej
    • Udział w turniejach lub testowej Wielkiej Próbie wymaga co najmniej 15. poziomu konta. Dotychczas wymagany był poziom 10.

    DŹWIĘK

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosów „zwolnienia” haka holowniczego Kulojazdu.

    INTERFEJS

    Poprawki błędów

    • Można już wybrać nowy styl stroju Zamieć.
    • Rankingi wydarzeń nie wyświetlają już rangi 0 dla wszystkich graczy.

    GRAFIKA I ANIMACJA

    • Dostosowano oświetlenie.
      • Zwiększono kontrasty oświetlenia w zacienionych obszarach.
      • Zwiększono intensywność kolorów.

    URZĄDZENIA MOBILNE

    Poprawki błędów

    • Usunieto błąd uniemożliwiający grę na pełnym ekranie na urządzeniach Samsung S10.
    • Poprawiono błąd uniemożliwiający pojawianie się ankiet w grze na urządzeniach mobilnych.
      • Te losowe ankiety zostały dodane w aktualizacji v8.10, ale nie pojawiały się na urządzeniach mobilnych. Jeśli zobaczycie taką ankietę po meczu, koniecznie podzielcie się w niej uwagami.
    • Poprawiono różne problemy ze stabilnością.
      • Będziemy dalej badać ich wpływ i pracować nad kolejnymi problemami. Dajcie nam znać o waszych doświadczeniach w grze na naszych kanałach społecznościowych.

    Tryb kreatywny

    NOWOŚCI

    Wyspa z czarnego szkła
    Niech moc waszej wyobraźni odbije się na tej nowiutkiej wyspie!

    Wyspy

    • Wyspa z czarnego szkła

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty (odrzut, schładzanie itp.) granatów rzucanych w kierunku wyspy z zewnątrz raziły graczy i pojazdy.

    Narzędzia kreatywne i smartfon

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który powodował, że część obiektów, takich jak lamy i pojazdy, nie dawała się wziąć na cel Smartfonem. Teraz reagują poprawnie po wskazaniu Smartfonem.

    Urządzenia

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który powodował, że Wartownik niekiedy nie zadawał obrażeń graczom.

    Wydajność

    Poprawki błędów

    • Wprowadzono poprawki stabilności związane z kończeniem i opuszczaniem gier w trybie kreatywnym.

    Ratowanie Świata

    NOWOŚCI

    Ogar Wojny Jonesy
    Potrzebujecie więcej granatów? Żaden problem! Ogar Wojny Jonesy i jego profit Plecak załatwią sprawę.

    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-10-copy2Fstw-h

    Sir Lancolot
    Niech pozna franca, co to lanca! Na widok nowych animacji ataku na pewno poczujecie ukłucie… radości.

    Fortnite2Fpatch-notes2Fv8-10-copy2Fstw-h

    Wydajność

    • Znacząco zoptymalizowano wykorzystanie przepustowości dzięki wyeliminowaniu przesyłu nadmiarowych informacji. Dotyczyły one głównie ekwipunku i aktualizacji zdolności.
      • Powinno to zredukować zacinanie się gry związane z połączeniem, a także problemy z synchronizacją, zwłaszcza podczas walki.

    Bohaterowie

    • Ogar Wojny Jonesy (wraca do gry)
      • Profit standardowy: Plecak
        • Zwiększa limit użyć Granatu Odłamkowego o 1.
      • Profit dowódcy: Plecak+
        • Zwiększa limit użyć Granatu Odłamkowego o 4.
      • Dostępny w sklepie tygodniowym od 21 marca, godz. 1:00 czasu polskiego, do 28 marca, godz. 1:00 czasu polskiego.

    Poprawki błędów

    • Zaktualizowano model głowy Hiro do poprawnej wersji.
      • Z powodu tej zmiany Hiro będzie można zresetować.

    Bronie i przedmioty

    • Lanca Sir Lancolota pojawi się w sklepie tygodniowym.
      • To włócznia, która wykorzystuje nowy zestaw pchnięć z dużej odległości.
        • Silny atak: Szranki – szarża na wprost, raniąca i odrzucająca mniejszych wrogów na waszej drodze.
      • Dostępna w sklepie tygodniowym od 21 marca, godz. 1:00 czasu polskiego, do 28 marca, godz. 1:00 czasu polskiego.

    Ogólne

    Wydajność

    • Naprawiono problemy z wydajnością występujące podczas przenoszenia danych shaderów do pamięci podręcznej na komputerach Mac. Powinno to poprawić czasy wczytywania.

    Rozgrywka

    Poprawki błędów

    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom na Xboxie przyjmowanie zaproszeń do ekipy od znajomych.

     

    Źródło: fortnitepolska


  10. Najnowsza aktualizacja w CS:GO przyniosła zmiany na mapie Vertigo jak i w puli map turniejowych. Mapa Cobblestone została usunięta z puli map turniejowych, a na jej miejsce wskoczyła mapa Vertigo.

    Rozgrywka

    • Dodano element w tablicy wyników, który wskazuje premię za przegraną dla każdej drużyny w trybach Turniejowy oraz Skrzydłowy
    • Zeus-x27 nie będzie już w stanie zabijać przez ściany

    Różne

    • Naprawiono błąd powodujący czarny ekran dla użytkowników ze zintegrowanym procesorem graficznym Intel z opcją uruchamiania -d3d9ex
    • Poprawiono czasy dobierania gier dla trybu Danger Zone
    • Zakładka ostatnich członków drużyny wylistuje twojego kolegę z drużyny Danger Zone nawet przed zakończeniem trwającego meczu, więc jeśli miałeś dobrą grę, możesz zaprosić ich do swojej drużyny, aby zagrać ponownie
    • Dodano brakujące „The” do „The Emperor”

    Mapy

    • Mapa Vertigo została dodana do puli map w trybie turniejowym
    • Mapa Cobblestone została usunięta z trybu turniejowego
    • Mapy Overpass oraz Nuke zostały przeniesione do grupy Defusal Group Delta
    • Mapy Cobblestone oraz Vertigo zostały przeniesione do grupy Defusal Group Sigma

    Vertigo:

    • Zmieniono wejście CT do mida, aby antyterroryści mieli bezpieczniejszą rotację między bombsite’ami
    • Przesunięty stos sklejki do przodu i drewniana skrzynia w pobliżu mida ze strony terrorystów, aby zwiększyć bezpieczeństwo podsadzek
    • Wygładzono kolizję gracza na metalowych schodach w miejscu odrodzenia terrorystów i bombsite’u B
    • Zaktualizowane pejzaże dźwiękowe
    • Przeniesiony generator w miejscu odrodzenia terrorystów do drugiego piętra
    • Granaty można rzucić nieco łatwiej od sufitu w korytarzu terrorystów do mida
    • Duże ulepszenia i poprawki

     

    Źródło: izaktv

    • Lubię to! 1

  11. Zapraszam wszystkich użytkowników do głosowania na nasze serwery ;).

     

    - CS:GO Only Mirage -

    https://gosetti.pl/serwery/51.77.34.138:30009

    - CS:GO COD MOD -

    https://gosetti.pl/serwery/51.77.34.138:30012

    - CS:GO DM -

    https://gosetti.pl/serwery/51.77.34.138:30017

    - CS:GO Only AWP -

    https://gosetti.pl/serwery/51.77.34.138:30007

    - CS:GO BF2 MOD + BH  -

    https://gosetti.pl/serwery/51.77.34.138:30016

    - CS:GO Arena 1vs1 -

    https://gosetti.pl/serwery/51.77.34.138:30022

    - CS 1.6 COD MOD -

    https://cssetti.pl/serwer/87.98.148.2:27015

    - TeamSpeak 3 -

    https://teamspeak-servers.org/server/13011/

     

    Dodatkowo, żeby zmotywować was do głosowania, za każdy oddany głos przyznawana jest reputacja :D.

    Głosy można oddawać co 24h!

     

    Ode mnie przyznany głos dla każdego serwera :).

     

    • Super! 2

  12.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  13.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  14.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     


  15.  

    ___________________________________________________________________________________
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Temat został zamknięty przez Moderatora.

    Powód: Temat został zamknięty.

    tematzamkniety.png

    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.
    Z pozdrowieniami.
    Administracja Grywamy.com

    ___________________________________________________________________________________

     

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.