Jump to content
Witamy na GRYWAMY.com - Sieć serwerów Counter-Strike, CS:GO, CS 1.6, i inne!

Widzisz błąd w szablonie? Napisz go tutaj w temacie!

Czytaj więcej

Masz swój serwer i poszukujesz sieci? Dołącz do nas!

Czytaj więcej

Partnerzy

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Earlier
  3. TorNikTM

    Unban

    jak chcesz to idz w zaparte ja żadnych cheatow nie mialem robilem to w formie zabawy i nie zawsze udalo mi sie trafaic pozycje to jest moja wypowiedz
  4. TorNikTM

    Unban

    @ Adaśko!nie będę taki hamski i nie napisze co robiles sobie na koncie spider
  5. Adaśko!

    Unban

    To dziwne. Jedna osoba się rozdzieliła na 2? Dobre. WSZYSCY byli na A, a ty podajesz że 3 terrorystów idzie Tunelem
  6. TorNikTM

    Unban

    a z tymi cheatami to sobie poprostu żarotwałem ty wsyzstko bieżesz tak na serio xd szkoda mi troche cb ale jak tak sie myslisz to ok . Teraz to tylko musze czekać aż VAC'a dostane pozdrawiam
  7. TorNikTM

    Unban

    po pierwsze chcialem sie tylko dowiedziec czy faren zlecil ci zdjecie mi admina to ze sie bawilem to sie do tego przyznalem wiec nwm po co te ssy. i ciekawe skad moglem wiedziec ze tam idzie skoro jeden z naszych byl na midzie i bylo czysto a czyste to cieakwe gdzie mogli isc prawda
  8. Adaśko!

    Unban

    No to zacznę od początku. Dostałeś ode mnie 1 bana w dniu 05-03-19 (wczoraj) o godz. 14:59 na 4 godziny. Skontaktowałem się z @ FareNem i opowiedziałem/opisałem mu całą sytuację o Twoim drogi @TorNikunadużywaniem admina. FareN zdjął Ci admina, a ja Cię odbanowałem bo mnie poprosiłeś IMG 1: Powiedziałem Ci że FareN patrzył na konsole i widział co odpie****ałeś jako admin. Powiedziałem też że jestem Opiekunem Mirage, no ale żartowałem tak jak ty XD. @KaliGanjaMafia może to potwierdzić, bo widział jak zmieniasz speeda dla wszystkich itp. Logi też się da sprawdzić, prawda @FareN? 2 bana dostałeś ode mnie za WH. Ciekawe jak wytłumaczysz to że wszyscy byli na A a ty jakoś byłeś pod drewnem (pod pałacem na A) i wiedziałeś że 3 TT idzie tunelem. Przezroczyste ściany? Ostatnio była jakaś aktualizacja do CSa, no ale nie słyszałem żeby coś takiego dodali. Kolejna sytuacja kiedy siedzisz znowu na A w pałacu, a podajesz PRAWIDŁOWE INFO że są w sklepie na B. Na specta nie musiałem wchodzić bo byłem z Tobą w drużynie, a wbiłem specjalnie na 2 koncie, bo wiedziałem że do puki jest admin (czyt. ja) to będziesz "grzecznym graczem". Poza tym waliłeś jeszcze takie teksty typu "Nie dostane VACa, bo mam autorskie niewykrywalne cheaty" itp. Taki jeszcze bonusik:
  9. FareN

    Unban

    @ Adaśko! Opisz sytuację jak było na prawdę.
  10. TorNikTM

    Unban

    @ FareN chciałbym żebys potwerdził to co mówił Adaśko iż sprawdzając konsole gdyż naprawiałes błąd kazałes mu by dał mi degrada
  11. TorNikTM

    Unban

    Data zdarzenia: 03.05.2019 godzinaa koło 21Nick osoby oskarżonej: AdaśkoOpis Sytuacji: Grałem se z kolegami na serwerze a ów admin grał sobie na drugim koncie. Podawałem info moim kolegom z drużyny gdzie mogą znajdować sie przeciwnicy gdyż rushowałem np. rampe i słyszałem że nikogo nie ma więc móiłem że to jest B żartując sobie że mam radar hacka. Niekótre miejsca poprostu strzelałem i nie podawałem ich dobrze gdyż raz pomyliłem sie i zabili mojeg teammata w plecy. Admin bez poinformowania mnie o tym zbanował mnie z powodu zabaw i żarotwania sobie z kolegami na dole wysyłąm ssa którego zrobiłem podczas gry na nim nie ma żadnego radar hacka ani wh zrobiłem go gdyż jak widac przeciwnik ustawil sie w dziwnej pozie. Zostałem zbanowany przez to że mówiłme np 2 rampa i 1 pałac gdyż np zrushowałem drewno i słyszałem kroki pozdrawiam admina który nawet nie sprawdzał mojego zachowania tylko zbanował mnie przez to co mówiłem. Nikogo wtedy nie było w spec wiec nie możliwe jest iż wiedzał by że mam cheaty edit: twierdził iż jest on opiekunem serwera i powiedział że zabrał mi range gdyż faren sprawdzając konsole gdyż naprawiał błąd mu tak powiedział a zdzwiłem się trochę gdyż faren napisalby mi gdyby mialbym dostac degradaDowody (demka, screeny):
  12. ___________________________________________________________________________________ Wiadomość wygenerowana automatycznie. Temat został zamknięty przez Moderatora. Powód: Temat został zamknięty. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja Grywamy.com ___________________________________________________________________________________
  13. Admin otrzymał ostrzeżenie 1/3 oraz został poinstruowany aby więcej takie akcje nie miały miejsca.
  14. powiedzialem ze dałem speeda i go zabralem ale spk
  15. Skoro zmieniłeś na normalną to wczesniejsza musiała być inna chyba nieprawdaż ? Polecam sprawdzić logi Pozdrawiam
  16. Po pierwsze pytałem się czy chcecie wszyscy mówli że tak a gdy ktoś powiedział że chce grać normalnie przestawalem sie bawić Po drugie co ty wymyślasz że co runde używałem respienia się jak użyłem tego raz na mape więc nie kłam gdyż za zmyślanie też poniesiesz konsekwencje A speeda dałem jak kazdy chciał i po drugie odrazu go wyłączyłem pozdrawiam edit: ciekawe to zdj wysłałes jak ustawiam typowi prędkosc na normalną polecam zapoznac sie z komendami
  17. Bardzo długi patch ze względu na duże zmiany, więc już nie spoileruję, hf !
  18. Data zdarzenia: 01.05.2019Nick osoby oskarżonej: TorNikOpis Sytuacji: Admin bawi sie komendami na graczachDowody (demka, screeny): https://imgur.com/a/MqRkskZ Tutaj Admin zmieniał graczowi speeda. Wcześniej robił dużo innych rzeczy. Admin też respił sie co runde a z tego co mi powiedział "Vip może raz na mape" raz na mape = co runde Pozdrawiam i prosze o zabranie admina takiej osobie jak on.
  19. ___________________________________________________________________________________ Wiadomość wygenerowana automatycznie. Temat został zamknięty przez Moderatora. Powód: Temat został zamknięty. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja Grywamy.com ___________________________________________________________________________________
  20. Również jestem na tak, przyda nam się kolejny admin na serwerze, pomijając wiek podanie zostaje rozpatrzone pozytywnie. Zgłoś się do mnie na PW w sprawie dodania Ci admina. ___________________________________________________________________________________ Wiadomość wygenerowana automatycznie. Temat został zamknięty przez Moderatora. Powód: Podanie zostało zaakceptowane. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja Grywamy.com ___________________________________________________________________________________
  21. Jestem jak najbardziej na TAK: + Wiek + Widziałem go na serwerze dużo razy +/- Staty /Edit: Cziterów można zgłaszać w tym dziale: [KLIK]
  22. Nick na serwerze: █ ▶TorNik™◀ █ Wiek: 16 Znajomość SM (0/10) : 7 Doświadczenie: duże byłem adminem np. nie reklamując multi-h***.pl SteamID: STEAM_0:0:194037943 Link do profilu na STEAM: https://steamcommunity.com/id/torniktm Link do profilu na Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/█ ▶TorNik™◀ █/51.77.34.138:30009/ Kontakt: https://www.facebook.com/Wiktor69 Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać?: Moim zdaniem na serwerze przydałbym sie jakis admin ktory gra czesto od paru sotatnich dni tylko raz spotkalem admina wtedy byl spokoj na serwerze lecz gdy on wyszedl to była normalnie patologia każdy na spinbocie latał wytrzymać się nie dało a z racji iż jestem dosiwdczony to rozrozniam dobrego gracza od cheatera wiec zapanował by w wiekszym stopniu spokoj na serwerze. Mam dosc spore poparcie u graczy którym brakuje admina na serwie. Na serwerze grałem na koncie smurf na którym nie mam prime lecz admina chcialbym na koncie na którym mam prime by byc wiarygodniejszym a tutaj dam clip z serwera : https://youtu.be/JL5zEYRCepM
  23. ___________________________________________________________________________________ Wiadomość wygenerowana automatycznie. Temat został zamknięty przez Moderatora. Powód: Temat został zamknięty. Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie. Z pozdrowieniami. Administracja Grywamy.com ___________________________________________________________________________________
  24. Battle Royale NOWOŚCI Tryb okresowy: Koniec gry Dołączcie do bitwy o Kamienie Nieskończoności! Walczcie po stronie Chitauri i Thanosa lub używajcie ekwipunku Avengers w trybie okresowym Koniec gry. TRYB OKRESOWY: KONIEC GRY Omówienie Thanos i jego Chitauri atakują wyspę z Battle Royale w poszukiwaniu sześciu Kamieni Nieskończoności. Więcej informacji o trybie W Końcu gry czeka na was drużyna bohaterów chcących powstrzymać Thanosa i jego Chitauri przed zdobyciem wszystkich sześciu Kamieni Nieskończoności. Członkowie obu drużyn odradzają się po likwidacji, dopóki przeciwna strona nie ukończy swojego zadania. Po jednej stronie konfliktu znajduje się drużyna bohaterów. Jej członkowie odradzają się po likwidacji, dopóki wrogowie nie znajdą wszystkich sześciu Kamieni Nieskończoności. Bohaterowie zaczynają z mapą skarbów, która prowadzi ich wprost do mitycznego ekwipunku Avengers. Pozostałe przedmioty Avengers znaleźć można w skrzyniach na mapie. Celem drużyny bohaterów jest zniszczenie armii Chitauri i pokonanie Thanosa. Drużyna Thanosa składa się z Najeźdźców Chitauri i samego Thanosa. Najeźdźcy Chitauri zaczynają z potężnym karabinem laserowym, granatami do niszczenia budowli i plecakiem odrzutowym, który pozwala na moment wznieść się wysoko w powietrze. Pierwszy Chitauri, który zdobędzie Kamień Nieskończoności, zmienia się w Thanosa. Thanos dysponuje potężnym ciosem, atakiem promieniem, a także zdolnością wysokiego wyskoku w powietrze i niszczenia wszystkiego przy lądowaniu. Z każdym zdobytym Kamieniem Nieskończoności zdolności Thanosa stają się coraz potężniejsze, a Chitauri zyskują zdrowie. Kamień Rzeczywistości (czerwony) = podwójne zdrowie i osłony (z 1000 na 2000) Kamień Duszy (pomarańczowy) = uruchomienie syfonu (zapewnia Thanosowi specjalną osłonę) Kamień Umysłu (żółty) = podwójna wysokość skoku Kamień Przestrzeni (niebieski) = potrójny zasięg efektu obszarowego uderzenia w ziemię, sześciokrotne zwiększenie obrażeń Kamień Czasu (zielony) = trzykrotne zwiększenie obrażeń, każde trafienie powoduje duży odrzut Kamień Mocy (fioletowy) = sześciokrotne zwiększenie obrażeń od laserów Niedługo po likwidacji Thanosa zmienia się w niego kolejny Chitauri (chyba że Thanos jest ostatnim graczem w drużynie). Jeśli Thanos i Chitauri znajdą wszystkie sześć Kamieni Nieskończoności, bohaterowie nie będą już w stanie się odradzać. Celem Thanosa i jego armii jest odnalezienie kamieni, a następnie likwidacja wszystkich pozostałych bohaterów. BRONIE I PRZEDMIOTY Poprawki błędów i ulepszenia Przy korzystaniu z funkcji „przytrzymaj, by zamienić” zamiana następuje po zwolnieniu przycisku „Użyj”, a nie przy jego wciśnięciu. To powinno rozwiązać problem przypadkowego zamieniania elementów. Jeśli gracz w pojeździe zostaje likwidowany wskutek obrażeń od upadku, likwidacja jest przypisywana temu z graczy, który jako ostatni zadał uszkodzenia temu pojazdowi. Znaczniki trafień znowu są potwierdzane po stronie serwera, a nie klienta. Powinno to rozwiązać problem znaczników, które pojawiały się mimo braku zadanych obrażeń. Gracze zrestartowani do szczelin byli teleportowani pod niebo, ale nie przechodzili w stan swobodnego spadku. Pojazdy nie były odrzucane od furgonetki restartu. Kolizja furgonetki restartu nie działała w przypadku niektórych pojazdów, przez co mogły ukrywać się wewnątrz furgonetki. Żółty efekt „niewrażliwości” nie obejmował graczy odrodzonych w furgonetce restartu. Karta restartu nadal wydawała odgłosy odradzania, nawet gdy gracz opuścił grę. Upuszczanie elementów z ekwipunku przez graczy w pojazdach i trzymających broń jest wyłączone, by zapobiec problemom z kamerą. Pułapki umieszczane przy użyciu schematu Budowniczy Pro pojawiały się niekiedy w środku pola zamiast na ścianie. Przy opuszczaniu pojazdu najpierw odtwarzana jest animacja wyposażania broni. Dopiero potem można z niej strzelać. Zapobiegnie to sytuacjom, w których gracze strzelali zaraz po wyjściu z pojazdu, zanim serwer miał wystarczająco dużo czasu na zarejestrowanie strzału. W oknie komunikatów o likwidacji nie będą już wyświetlać się wiadomości o likwidacji dokonanej przez sojuszników, jeśli sojusznik przerwie animację odradzania gracza. Gracze otrzymywali obrażenia od upadku przy używaniu plecaka odrzutowego (w trybach, w którym jest dostępny) po wystrzeleniu z pirackiej armaty. Gracze nie mogli zneutralizować obrażeń od upadku, kiedy używali pistoletu skałkowego, kucając. Gracze nie widzieli w interfejsie nazw kart restartu graczy z ekipy. Gracze nie mogli upuścić karty restartu, jeżeli zostali zlikwidowani po potwierdzeniu odrodzenia innego gracza w furgonetce, ale jeszcze przed pojawieniem się ich sojusznika. ROZGRYWKA Poprawki błędów i ulepszenia Aby wynagrodzić graczom błąd, który powodował, że po zakończeniu gry nie otrzymywali poprawnej ilości PD ocaleńca, każdy z was dostanie dodatkowe PD. Otrzymacie je jako podarunek w grze. RYWALIZACJA W FORTNITE Nowy turniej – otwarty turniej online Fortnite World Cup, tydzień 3 (z pulą nagród w wysokości 1 000 000 USD!), 27 i 28 kwietnia Najlepsi uczestnicy z każdego regionu serwerów zakwalifikują się do finałów Fortnite World Cup w Nowym Jorku. Więcej informacji na temat Fortnite World Cup oraz regulamin turnieju znajdziecie tutaj: https://www.epicgames.com/fortnite/competitive/events/world-cup Tryb gry solo Udział w tym wydarzeniu mogą wziąć tylko te pary, w których obaj gracze awansowali do ligi mistrzowskiej w trybie Areny. Obowiązuje blokada regionalna – w danym tygodniu otwartego turnieju online gracze mogą uczestniczyć w turnieju kwalifikacyjnym tylko w jednym regionie serwerów. Region wybrany przez gracza w pierwszym meczu turnieju weekendowego zostanie przypisany do tego gracza na resztę weekendu. Format: 27 kwietnia – runda 1: wszyscy uprawnieni gracze. 28 kwietnia – runda 2: 3000 najlepszych graczy rundy pierwszej. Transmitowanie powtórek – obecnie dostępne tylko na PC Dodano historię meczów w turnieju. Można ją zobaczyć wybierając gracza na liście rankingowej. Można oglądać powtórki każdego meczu rozegranego przez danego gracza. Dodano możliwość obserwowania meczy turniejowych na żywo. Aby to zrobić, należy wybrać gracza na liście rankingowej. Uwaga: Aby powtórka na żywo była dostępna, mecz musi trwać od co najmniej 10 minut. Dodano możliwość oglądania konkretnych meczów na podstawie identyfikatora sesji, korzystając z przycisku „Obejrzyj powtórkę transmisji” w przeglądarce powtórek. Statystyki profilu w turniejach i w trybie Areny są zapisywane w kategoriach gra solo/gra w parach/gra w oddziałach, a nie w ramach trybów okresowych. Poprawki błędów i ulepszenia Po utraceniu Rozgłosu w trybie Areny wyświetlane były błędne informacje o degradacji do dywizji niższego poziomu. Był to wyłącznie błąd graficzny, a ilość Rozgłosu i odblokowane dywizje są już wyświetlane poprawnie. Plakaty turniejowe w grze błędnie informowały, że pewne wydarzenia rozpoczną się „za 2 dni”. Plakaty turniejowe w panelu Areny na urządzeniach mobilnych były wczytywane niepoprawnie. Wydajność Poprawki błędów i ulepszenia Naprawiono błąd, który powodował częste zacinanie się gry w trakcie swobodnego spadku i podczas walki w końcówce meczu. GRAFIKA I ANIMACJA Dodano unikalne animacje głaskania psa i innych pupilów. DŹWIĘK Dodano wizualizator dźwięków w grze bez efektów przestrzennych (przesuwania). Dzięki wprowadzeniu tego trybu gracze mający problemy ze słuchem mogą mieć włączony zarówno dźwięk, jak i wizualizator! Wskoczcie do gry i podzielcie się swoimi wrażeniami w grze lub na naszych kanałach społecznościowych. Dzięki temu pomożecie nam w ulepszaniu gry w przyszłości! Poprawki błędów i ulepszenia Rozmaite odgłosy rozgrywki (dźwięki strzelania, chodzenia, przeładowywania) nie będą już powtarzać się w niewłaściwych/losowych momentach. Przedtem w grze słyszalne były dźwięki-widma, chociaż nie działo się nic, co mogłoby je powodować. Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre obiekty w grze nie miały zapętlonych efektów dźwiękowych, chociaż powinny. POWTÓRKI Poprawki błędów i ulepszenia Podczas odtwarzania powtórek nie wyświetlały się pełne efekty wizualne leczenia przy użyciu zebranych bananów i jabłek. WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE Efekty reaktywne stroju Marshmello nie działały poprawnie. Wygładzanie krawędzi typu MSAA zostało włączone na urządzeniach P30 Pro, Mate 20 i Mate 20X. Przycisk interakcji zyskał ikony kontekstowe. Gracze mogą się poruszać z otwartą mapą, sterując po lewej stronie ekranu. Poprawki błędów i ulepszenia Poprawiono stabilność i naprawiono część błędów powodujących zawieszanie się gry. Poprawiono wydajność gry na urządzeniach iPad Mini 4 i Air 2. Na określonych urządzeniach joystick służący do poruszania się nie pojawiał się w interfejsie gry. Powiadomienia push nie wyświetlały się po zakończeniu pobierania aktualizacji. Zablokowani gracze z listy znajomych nie byli widoczni jako „Zablokowani”. Przycisk strzału i prawy drążek strzelania przestawały działać po przyczepieniu chwytaka Kulojazdu przy użyciu funkcji strzelenia dotknięciem. Prawy drążek strzelania nie pozwalał na poruszanie kamerą w Kulojeździe. Chwytak Kulojazdu nie był wystrzeliwany po pierwszym dotknięciu. Gracze mogli blokować się w pętli strzelania po opuszczeniu Kulojazdu, którego chwytak był do czegoś przyczepiony. Podwójne stuknięcie było niezbędne, aby odczepić chwytak Kulojazdu przy wykorzystaniu funkcji strzelania dotknięciem. Przyciski „Wstecz” w menu miały błędy graficzne. Ikony czatu głosowego graczy przeczekujących grę nie pojawiały się. Pojemniki z amunicją nie otwierały się. Dotykanie i korzystanie z przycisków „Potwiedź” i „Anuluj” na ekranie zarządzania oddziałem było utrudnione. Zamknięcie wyskakującego okienka, które pojawiało się, gdy gracz nie zapisał dokonanych zmian, powodowało zamknięcie nie tylko okienka, ale całego menu. Ze zmieniacza układu interfejsu można było usunąć ikony menu. Położenie ikon dopalacza pojazdu w meczu różniło się od ustawionego w zmieniaczu układu interfejsu. Widżet śledzenia wyników można już usunąć z interfejsu w mobilnej wersji gry. Widżet śledzenia wyników można już usunąć z interfejsu w mobilnej wersji gry. Podczas używania łuku Bum Bum trudno było zobaczyć animacje postaci i broni. Przesuwany w zmieniaczu układu interfejsu widżet mapy był zakotwiczany w niewłaściwy sposób, przez co w interfejsach niektórych trybów był spychany poza ekran. Aby rozwiązać ten problem, konieczne może być zresetowanie widżetu mapy w zmieniaczu układu interfejsu. TRYB KREATYWNY NOWOŚCI Rundy gry Zagrajcie sobie rundkę! W grze są już nowe opcje, takie jak dodawanie rund! Więcej na ten temat dowiecie się poniżej, w sekcji „Rozgrywka”. Tryb przenikania Tryb przenikania pozwala wam na włączanie i wyłączanie kolizji z obiektami na mapie. W trybie przenikania możecie swobodnie przenikać przez teren i przenosić obiekty. Gotowiec statku pirackiego Ahoj, żeglarze! Zostańcie kapitanami własnych okrętów! Z tym gotowcem stworzycie własną zatokę piratów! WYSPY Do centrum placu zabaw i kreatywnego dodano dwa nowe portale wyróżnionych wysp. W centrum kreatywnym zredukowano liczbę portali z wyspami graczy z 8 do 6. Poprawki błędów i ulepszenia Po powrocie do centrum materiały nie były resetowane. Nieskończone zasoby nie przełączały się poprawnie po zmianie uprawnień wyspy. ROZGRYWKA Nowe ustawienie w grze: rundy Do każdej z gier można teraz dodawać rundy. Przy starcie nowej rundy wszystko zostanie przywrócone do stanu sprzed rozgrywki. W każdej rundzie gra wykorzystuje końcową punktację i ustawienia wyświetlania zwycięzcy, by ogłosić zwycięzcę. Wyświetlana jest także tabela z wynikami po danej rundzie. W tabeli z wynikami wyświetlana jest liczba zwycięstw na drużynę lub gracza. W przyszłości w grze będzie wyświetlany także ostateczny zwycięzca. Ustawienie „Ogólna liczba rund” określa liczbę rund – od 1 do 100. Zaktualizowano opcje „Likwidacji”, „Likwidacji stworów”, „Celów do zwycięstwa” i „Zbierania przedmiotów”: Wymagane wygrane (Wyłączone, 1–10, 15, 20, 30, 40, 50, 100, 200, 500 lub 1000). Poprawki błędów i ulepszenia Po zakończeniu gry gracze mogli zadawać sobie wzajemnie obrażenia. Przed rozpoczęciem gier na wyspach z generatorami trybu kreatywnego musiało upłynąć niespodziewanie dużo czasu. Po wygranej grze muzyka w lobby zapętlała się. Gracze z ekipy, którzy chcieli przeczekać grę, trafiali do niej, jeśli przywódca ekipy dołączył do trwającej już gry. NARZĘDZIA KREATYWNE I SMARTFON Dodano tryb przenikania: Możecie teraz aktywować tryb przenikania przy lataniu i przenikać przez obiekty oraz teren! Tryb przenikania przydaje się do szybkiego poruszania się po wyspie przy edytowaniu. Aby włączyć lub wyłączyć tryb fazowy: Wciśnijcie przycisk N na klawiaturze (można go zmienić w ustawieniach). Na kontrolerze wciśnijcie lewy drążek. W wersji na urządzenia mobilne możecie umieścić w interfejsie nowy przycisk przenikania, które pozwoli je przełączać. Wasze ustawienia przenikania zostaną zapamiętane i tryb przenikania pozostanie włączony po wylądowaniu. Poprawki błędów i ulepszenia Wybieranie owoców na Smartfonie było niemożliwe. Niektóre z rekwizytów lub pól mogły znikać przy kopiowaniu pobliskich elementów, jeśli te zostały wybrane z użyciem funkcji wyboru wielu obiektów. Zbudowane przez gracza ściany mogły być skalowane i obracane, jeśli zostały wybrane z innymi obiektami przy użyciu funkcji wyboru wielu obiektów. Kierunek rekwizytu mógł ulec nagłej zmianie, jeśli wyrównywanie do siatki było włączone. GOTOWCE Dodano gotowiec statku pirackiego. Dodano galerię statku pirackiego. Dodano sześć gotowców przystani piratów. Dodano galerię i rekwizyty przystani piratów. Poprawki błędów i ulepszenia Metalowego śmietnika z galerii B rekwizytów ogólnych nie można było wycinać ani kopiować. Odległość renderowania worków na śmieci została poprawiona, dzięki czemu będą widoczne z większej odległości. Fragmenty dachu z zestawu bazy wojskowej, umieszczone przy użyciu funkcji wyboru wielu obiektów, zmieniały kolor na zielony. Kolumn z zestawu lodowego zamku nie dało się umieścić na mapie po obróceniu na zmienionej osi. Anulowanie wycinania kręgu z galerii kręgów powodowało, że krąg stawał się niedostępny dla Smartfona. Poprawne umieszczenie balkonu lodowego zamku było niemożliwe. URZĄDZENIA Do generatora Burzolotów dodano nową opcję, która określa, czy obiekty mają być niszczone po zderzeniu z Burzolotem: Próg wytrzymałości przy dopalaczu – zderzenie się z obiektem mającym tyle lub mniej wytrzymałości podczas lotu z dopalaczem sprawi, że dany obiekt zostanie natychmiast zniszczony (Domyślnie: wszystko) Próg wytrzymałości przy zderzeniu – czołowe zderzenie z obiektem mającym tyle lub mniej wytrzymałości sprawi, że dany obiekt zostanie natychmiast zniszczony (Domyślnie: 300) Próg wytrzymałości do przebicia się – obiekty mające tyle lub mniej wytrzymałości zostaną natychmiast zniszczone po zderzeniu z Burzolotem (Domyślnie: 0) Opcje (Battle Royale, 0, 150, 300, 450, 600 lub wszystko) Battle Royale – wykorzystuje aktualne ustawienia z trybu Battle Royale (to ustawienie będzie się zmieniać w zależności od ustawień Burzolotu w Battle Royale) 0–600 – maksymalna liczba punktów wytrzymałości obiektu, by mógł zostać zniszczony. Wszystko – nie ma żadnego progu, wszystko może zostać zniszczone. Nowe opcje urządzenia celu Zaktualizowano wygląd paska zdrowia. Zawiera teraz identyfikującą go literę do wyboru. Dodano opcję umożliwiającą identyfikację celu: BRAK, A, B, C, D, W, X, Y i Z. Dodano opcję umożliwiającą wyświetlanie zdrowia celu w interfejsie Pamiętajcie, żeby w typach interfejsu w ustawieniach interfejsu wybrać typ „cel”. Dodano opcję „Ukryj pasek zdrowia w odległości”. Opcje to: 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 i 45 Do urządzeń celu dodano opcję umożliwiającą zmianę koloru ich latarni na: Czerwony, niebieski lub pomarańczowy: latarnia zawsze będzie miała wybrany kolor. Sojusznik/Wróg: Latarnia urządzenia celu będzie świeciła na czerwono lub niebiesko w zależności od tego, do której drużyny należy. Poprawki błędów i ulepszenia Wygenerowane stworzenia i wartownicy pozostawali aktywni nawet po zakończeniu gry. Łuk Bum Bum nie zadawał obrażeń wartownikom. Po likwidacji przez wartownika w grze wyświetlany był niewłaściwy tekst. Po rozpoczęciu gry mogło się w niej pojawić dwóch wartowników, jeden na drugim. Przy włączonym radiu w czasie zdobywania punktów w strefie punktowania nie odtwarzały się dźwięki. Odległość renderowania monet została trzykrotnie zwiększona. Zrównano odległości renderowania odbijacza flippera i łapki flippera. INTERFEJS I OPCJE SPOŁECZNOŚCIOWE Naciśnięcie przycisku mapy w czasie trwającego meczu powoduje wyświetlenie w grze tablicy wyników. Ta opcja jest domyślnie włączona. Użyjcie opcji widżetu wyświetlania mapy, by wybrać tablicę wyników lub domyślną mapę. Do typu interfejsu w grze dodano ustawienie „Cele”, który wyświetla poziom zdrowia celów w interfejsie. Poprawki błędów i ulepszenia Ikony materiałów nie wyświetlały poprawnie ikony nieskończonych zasobów. Interfejs trybu kreatywnego był nadal widoczny po przełączeniu w tryb Ratowania Świata, jeśl w międzyczasie gra nie była restartowana. Poprawki tablic wyników To samo miejsce na tablicy wyników mogło zajmować ex aequo tylko dwóch graczy z identycznym wynikiem. Tablica wyników nie była wyświetlana, jeśli wybrane w ustawieniach wartości „Czasu wyświetlania ekranu zwycięzcy” i „Czasu wyświetlania tabeli wyników” były zbliżone. Czasami na tablicy wielokrotnie pojawiała się nazwa tego samego gracza. Kolumna z nazwami graczy nie była równomiernie podkreślona. Plakietki z numerem miejsca graczy w drużynie zawsze pokazywały „1.” Różne ustawienia drużyn powodowały, że kolumny tablic były przesunięte. W mobilnej wersji gry widżetu śledzenia wyników nie dało się usunąć z interfejsu. Opcja czasu w ustawieniach interfejsu nie naliczała czasu do przodu. Opcja czasu pojawiała się zarówno w zakładce ustawień interfejsu, jak i gry. Teraz znaleźć ją można wyłącznie w zakładce ustawień interfejsu. W tytule utworu „Remiks Fortnite” w radiu była literówka. Przywódca ekipy, który dołączał do serwera w trybie kreatywnym, pociągał czasami ze sobą do gry graczy, którzy chcieli ją przeczekać. Wersja na urządzenia mobilne Poprawki błędów i ulepszenia Gracze nie mogli przejść w tryb ducha. Ratowanie Świata NOWOŚCI Króliczek Sokole Oko Ta nowa legendarna Rubieżniczka kica w sam środek bitwy i obrzuca pustaki jajkami. Kręglarz Więcej armat? Żaden problem! Strzelajcie w gruchotacze kulami armatnimi ze znanej już wyrzutni. MISJE I SYSTEMY Zmiany w Twine Peaks! Do końcowych etapów Twine Peaks dodano nowe misje, o wyższym poziomie trudności i z lepszymi nagrodami. PD bohatera, schematu i ocaleńca Więcej złota Lepsze łupy w świecie gry Lepsze materiały (Jasnordzeniowe/Słoneczne) To pierwsze kroki na drodze do uczynienia Ratowania Świata trudniejszym. Powraca Burza beta: Uzupełnij zapasy! Dodano nowe cele główne: Zbierz wystarczająco dużo kamieni, nim skończy ci się czas! Zbierz 10 skrzynek z zaopatrzeniem! Cele typu „Zbierz grzyby i/lub beczki” są teraz raczej celami dodatkowymi niż głównymi. Średnica najmniejszej strefy bezpiecznej została zwiększona, by umożliwić bezpieczne zbieranie zasobów. Poprawki błędów i ulepszenia Naprawiono błąd, który powodował, że grzyby w Deskogrodzie nie były zaliczane do celu misji uzupełnienia zapasów. INTERFEJS Poprawki błędów i ulepszenia Gracze, próbujący dołączyć do lobby, nie są już wyrzucani z powrotem do ekranu mapy. Ten błąd został naprawiony na innych platformach jeszcze przed aktualizacją 8.50. Po opuszczeniu lobby pojawiały się dodatkowe ekrany ładowania. Na ekranie potwierdzenia przy zarządzaniu graczami w lobby widoczne były nieprawidłowe sztandar i poziom mocy. Opisy nagród-schematów nie były wyświetlane w sekcji z nagrodami za misję na ekranie mapy. W opisach niektórych schematów i bohaterów brakowało liczb. Przy podglądaniu przedmiotów z pól w Zbrojowni w sklepie wyświetlane były zakładki niezwiązane z nimi. Przycisk rozpoczęcia wydawał się dostępny, nie dało się go jednak użyć, kiedy gracz próbował rozpocząć misję obrony burzowej tarczy. Nagrody za bohatera z księgi kolekcji nie były wyświetlane poprawnie odebraniu nagrody za dowolnego bohatera. Strony ze statystykami ukończenia w księdze kolekcji nie aktualizowały się po usunięciu elementów z pól ani dodaniu nowych elementów na stronie. Interfejs zbierania drewna zacinał się na ekranie gracza przy ponownym dołączaniu do misji lub włączaniu interfejsu w grze. Gracze dołączający do trwającego meczu nie pojawiali się na liście w interfejsie. W miejsce poprawnych poziomów mocy graczy widoczne było „1”. Poprawiono statystyki prędkości ataku w opisach schematów broni białej. WYDAJNOŚĆ Poprawiono modyfikatory rozgrywki, co powinno pomóc przy problemach z wydajnością. Poprawki błędów i ulepszenia Gra zacinała się, gdy gracze poruszali się po menu i używali go. BOHATEROWIE Przedstawiamy Króliczka Sokole Oko, nową legendarną Rubieżniczkę! Standardowy profit: Przesunięcie z Jajami Przesunięcie Fazowe generuje 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 18 pkt. obrażeń bazowych pobliskim wrogom. Profit dowódcy: Przesunięcie z Jajami + Przesunięcie Fazowe generuje 3 jajo-bomby. Każda z nich zadaje 45 pkt. obrażeń bazowych pobliskim wrogom. Znajdziecie ją w sklepie okolicznościowym od 26 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego. Do gry powraca legendarna Budownicza, Króliczka Penny! Standardowy profit: Przesterowanie Plazmowe Zmniejsza koszt energii Impulsu Plazmowego o 38% . Profit dowódcy: Przesterowanie Plazmowe + Zmniejsza koszt energii Impulsu Plazmowego o 75% . Znajdziecie ją w sklepie okolicznościowym od 26 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego. Poprawki błędów i ulepszenia W opisie Mistrz Ucieczek + zawarto błędny czas trwania. W opisach Krytycznego Podmuchu + i Pewnego Strzału + znajdowały się błędne wartości liczbowe. BRONIE I PRZEDMIOTY Kręglarz powraca! Strzela kulami armatnimi, które uszkadzają i odrzucają grupy wrogów. Kule mogą się odbijać przed wybuchem, uszkadzając pobliskie cele przy każdym odbiciu. Dostępny w sklepie tygodniowym od 26 kwietnia, godz. 2:00 czasu polskiego, do 3 maja, godz. 2:00 czasu polskiego. Kręglarz został dodany do strony z broniami skałkowymi w Księdze kolekcji. DŹWIĘK Zaktualizowano dźwięki ładowania Wyrzutni Szlachetnej. Dodano odgłosy przełączania pułapek na kole pułapek. Poprawki błędów i ulepszenia W animacjach sztuk walki Dziarskiego Króliczka Kena brakowało dźwięków. OGÓLNE Przerobiliśmy w kilku miejscach logikę działania stanów Gotowości/Braku gotowości. Powinno to rozwiązać problem graczy, którzy wbrew swojej woli byli oznaczani jako niegotowi. Jedynie przywódca ekipy zostanie oznaczony jako niegotowy, jeśli: Jeden z członków ekipy opuści ją Do ekipy dołączy nowy gracz Zmieni się wybrany tryb rozgrywki Po zakończeniu meczu i powrocie do lobby każdy z wyjątkiem przywódcy ekipy pozostanie oznaczony jako gotowy. Dodano dodatkowy tekst do przycisku „Graj”, mówiący, którzy gracze nie są jeszcze gotowi do gry. SPOŁECZNOŚCIOWE Dodano opcję podglądu aktywnego kanału głosowego (i przełączania się między kanałami ekipy oraz ogólnym) w menu dostępnym po naciśnięciu Escape. Aktywne znaczniki kanału głosowego wyświetlają się dla wszystkich członków ekipy, a nie tylko tych, którzy przeczekują grę. Ustawienie „Automatycznie dołącz do kanału gry” działa teraz tylko wtedy, gdy wasz oddział jest uzupełniony graczami spoza ekipy. Lista członków ekipy w panelu społecznościowym wskazuje, kto jest przywódcą ekipy. Poprawki błędów i ulepszenia Statusy graczy w lobby były niekiedy zamieniane. Gracze na Xboxie One nie mogli czasami zaakceptować zaproszeń do gry ani dołączyć do sesji gry przed rozpoczęciem meczu. Wydajność Do interfejsu dodano opcję umożliwiającą wyłączenie renderowania sprzętowego RHIT, dodanego w aktualizacji 8.30. RHIT poprawia wydajność na komputerach z procesorami czterordzeniowymi lub lepszymi, może jednak ją pogorszyć na słabszych maszynach. Poprawiono wydajność, redukując liczbę dźwięków generowanych przy upuszczeniu broni. Poprawiono wydajność pojazdów. Źródło: fortnitepolska
  1. Load more activity
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.